Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2013

Διαφοροποίηση


Διαβάζοντας τους προβληματισμούς σας σχετικά με το ρόλο του εκπαιδευτικού, κατέληξα στα πιο κάτω: 
  
«Ο εκπαιδευτικός είναι εκείνος ο οποίος καλείται να αναπτύξει το αναλυτικό πρόγραμμα σε μικροεπίπεδο προσαρμόζοντάς το στις ανάγκες των μαθητών του, προβαίνοντας σε λειτουργική ανάλυση της κατάστασης ή/και των καταστάσεων που αντιμετωπίζει σε τάξεις μικτής ικανότητας.»
(Κουτσελίνη, 2001, σελ 126 αναφ. στην Ιωαννίδου- Κουτσελίνη, 2006a).

«H διαφοροποίηση οφείλει να είναι ταυτισμένη με την εκπαιδευτική διαδικασία, σε τέτοιο μάλιστα βαθμό ώστε να μην αποτελεί αντικείμενο ξεχωριστής συζήτησης
(Ζώνιου-Σιδέρη κ.ά., 2004 αναφ. Συμεωνίδου, 2011)

«Η διαφοροποίηση δεν πρέπει να εκλαμβάνεται ως ένα πρόβλημα που βαρυφορτώνει τους εκπαιδευτικούς με επιπλέον χρόνο και κόπο, αλλά ως μια πρόκληση. Η διαφορετικότητα πρέπει να θεωρείται ως κάτι το θετικό, ως ένα μέσο που θα προωθήσει τη συνεργασία, την απόκτηση γνώσεων και την ανάπτυξη δεξιοτήτων. »
(Συμεωνίδου, 2011)




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου